dijous, 24 de gener del 2013

Arribada a l'illa 1ª O est


L’altre dia estàvem rumiant amb les meves amigues com arribar a l’arxipèlag de BONGOH i se’ns va encendre la llumeta. Tinc un veí que es dedica a fer bombolles de sabó i les fa volar molt lluny. Aleshores vaig pensar si seria possible que ens posés dins les seves bombolles i ens fes volar fins la nostra illa. Vaig anar corrents fins a casa seva i ens va respondre que no hi havia cap problema.
Surto de casa amb la maleta i veig que el meu veí porta una andròmina gegant. Arribem a l’escola i ajudem el meu veí a pujar la màquina al pati. Llavors ens posem en una espècie de canó enorme d’on sortim tots envoltats d’una gran bombolla. Iniciem el nostre destí cap a BONGOH! És impressionant veure el món des d’aquí dalt!
-Nois, noies, mireu allà! És la O de BONGOH! Quan us avisi bufeu-vos els peus per aterrar - diu el nostre tutor, l’Eli.
-Ja hem arribat! –ens diu l’Eli al cap d’una estona.
Comencem l’aventura! – pensem nosaltres


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada